Як придбати товар
- З реєстрацією на сайті
- У каталозі товарів оберіть продукт, який Вас цікавить.
- Для того, щоб додати товар в кошик, потрібно увійти в особистий кабінет, якщо Ви вже зареєстровані або зареєструватися на сайті.
- Після цього Ви можете додавати товари в кошик та оформлювати замовлення.
- Якщо Ви додали всі товари, які Вас цікавлять в кошик, оформіть замовлення і в найближций час представник компанії зв'яжеться з Вами для уточнення деталей.
- Без реєстрації на сайті
- Зв'яжіться з нами за контактними даними, вказаними на сайті або залиште заявку на консультацію, і ми Вам зателефонуємо.
Умови ремонту
- Типи обладнання, яке ми ремонтуємо, та перелік робіт
- Інформацію про типи обладнання, яке ми ремонтуємо, та перелік робіт наведено в категорії "Ремонти".
- Замовити ремонт або отримати технічну консультацію можна за контактними даними вказаними на сайті або заповнивши форму-заявку, і ми Вам зателефонуємо.
- Етапи ремонту
- Отримання та діагностика обладання.
- Надання дефектного акту.
- Погодження виконання та вартості робіт.
- Проведення ремонту.
- Передача обладнання замовнику.
- Оплата.
- Гарантія
- У більшості випадків термін гарантії на ремонтні роботи та комплектуючі становить 12 місяців. В окремих випадках гарантійний термін може корегуватися та обговорюватися з замовником.
- Доставка обладнання
- Самовивіз.
- Персональна доставка (тільки по місту Київ).
- "Нова пошта", "Укрпошта" та інші (доставка Безкоштовно, за наш рахунок).
- Оплата
- Оплата ремонтних робіт проводиться після здачі відремонтованого обладнання клієнту.
Можливості особистого кабінету
- Для чого потрібний особистий кабінет?
- Зареєструвавшись на нашому сайті Ви отримуєте можливість відслідковувати історію та статус замовлень і ремонтів.
- Ви завжди будете знати, коли закінчується гарантійний термін ремонтних робіт, та в будь-який час зможете отримати дефектний акт по ремонту.
- Без реєстрації Ви не зможете додати в кошик та замовити товар.
- Це дає можливість нам покращувати якість сервісу та розвивати зворотній зв'язок із клієнтами.
- Як зареєструватись в особистому кабінеті?
- У верхньому правому куті вікна браузеру перейдіть за посиланням "Вхід/Реєстрація" та натисніть на кнопку "Реєстрація".
- Заповніть форму достовірними даними (Важливо правильно вказати номер телефону, тому що він буде вашим логіном для входу на сайт і до нього буде "прив'язана" історія ремонтів та замовлень).
- Після заповнення реєстраційної форми натисніть на кнопку "Зареєструватися".
- Вітаємо!!! Ви створили особистий кабінет!
- Що робити, якщо забули пароль?
- У верхньому правому куті вікна браузеру перейдіть за посиланням "Вхід/Реєстрація" та натисніть на текст "Забули пароль?"
- Заповніть поле "Номер телефону" (це Ваш логін до особистого кабінету) і натисніть на кнопку "Відновити пароль".
- На електронну адресу, яку Ви вказали при реєстрації, буде відправлено новий пароль.
- Якщо Ви хочете змінити пароль, зайдіть в особистий кабінет, натисніть на посилання "Змінити пароль" та заповніть форму зміни пароля.