Форма входу

Неправильний логін або пароль

Форма відновлення паролю

Користувача з таким номером телефону не існує

Як придбати товар

  1. З реєстрацією на сайті
    • У каталозі товарів оберіть продукт, який Вас цікавить.
    • Для того, щоб додати товар в кошик, потрібно увійти в особистий кабінет, якщо Ви вже зареєстровані або зареєструватися на сайті.
    • Після цього Ви можете додавати товари в кошик та оформлювати замовлення.
    • Якщо Ви додали всі товари, які Вас цікавлять в кошик, оформіть замовлення і в найближций час представник компанії зв'яжеться з Вами для уточнення деталей.
  2. Без реєстрації на сайті

Умови ремонту

  1. Типи обладнання, яке ми ремонтуємо, та перелік робіт
    • Інформацію про типи обладнання, яке ми ремонтуємо, та перелік робіт наведено в категорії "Ремонти".
    • Замовити ремонт або отримати технічну консультацію можна за контактними даними вказаними на сайті або заповнивши форму-заявку, і ми Вам зателефонуємо.
  2. Етапи ремонту
    • Отримання та діагностика обладання.
    • Надання дефектного акту.
    • Погодження виконання та вартості робіт.
    • Проведення ремонту.
    • Передача обладнання замовнику.
    • Оплата.
  3. Гарантія
    • У більшості випадків термін гарантії на ремонтні роботи та комплектуючі становить 12 місяців. В окремих випадках гарантійний термін може корегуватися та обговорюватися з замовником.
  4. Доставка обладнання
    • Самовивіз.
    • Персональна доставка (тільки по місту Київ).
    • "Нова пошта", "Укрпошта" та інші (доставка Безкоштовно, за наш рахунок).
  5. Оплата
    • Оплата ремонтних робіт проводиться після здачі відремонтованого обладнання клієнту.

Можливості особистого кабінету

  1. Для чого потрібний особистий кабінет?
    • Зареєструвавшись на нашому сайті Ви отримуєте можливість відслідковувати історію та статус замовлень і ремонтів.
    • Ви завжди будете знати, коли закінчується гарантійний термін ремонтних робіт, та в будь-який час зможете отримати дефектний акт по ремонту.
    • Без реєстрації Ви не зможете додати в кошик та замовити товар.
    • Це дає можливість нам покращувати якість сервісу та розвивати зворотній зв'язок із клієнтами.
  2. Як зареєструватись в особистому кабінеті?
    • У верхньому правому куті вікна браузеру перейдіть за посиланням "Вхід/Реєстрація" та натисніть на кнопку "Реєстрація".
    • Заповніть форму достовірними даними (Важливо правильно вказати номер телефону, тому що він буде вашим логіном для входу на сайт і до нього буде "прив'язана" історія ремонтів та замовлень).
    • Після заповнення реєстраційної форми натисніть на кнопку "Зареєструватися".
    • Вітаємо!!! Ви створили особистий кабінет!
  3. Що робити, якщо забули пароль?
    • У верхньому правому куті вікна браузеру перейдіть за посиланням "Вхід/Реєстрація" та натисніть на текст "Забули пароль?"
    • Заповніть поле "Номер телефону" (це Ваш логін до особистого кабінету) і натисніть на кнопку "Відновити пароль".
    • На електронну адресу, яку Ви вказали при реєстрації, буде відправлено новий пароль.
    • Якщо Ви хочете змінити пароль, зайдіть в особистий кабінет, натисніть на посилання "Змінити пароль" та заповніть форму зміни пароля.